Ten kurs jest częścią ścieżki:
Social Media Manager
Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
budowania relacji z odbiorcami poprzez opowieści
określania grupy docelowej dla swojego przekazu
budowania historii wzbudzających emocje
wdrożenia storytellingu do działań marketingowych i sprzedażowych
wykorzystania opowieści w mediach społecznościowych
opowiadania o marce w sposób wciągający i działający na wyobraźnię
wykorzystania storytellingu w różnej formie: tekstów, wystąpień publicznych czy nagrań wideo
nienachalnego prezentowania swoich produktów i usług
Jesteś właścicielem firmy lub zajmujesz stanowisko związane z marketingiem i chciałbyś zwiększyć efektywność swoich działań? Słyszałeś o skuteczności storytellingu, ale nie masz pomysłu jak wykorzystać go w swoim biznesie? Zastanawiasz się jak tworzyć ciekawe, wciągające i angażujące historie, które pozwolą Ci szybciej zrealizować cele biznesowe?
W tym kursie online znajdziesz odpowiedź na te pytania! Krok po kroku przeprowadzę Cię przez wszystkie etapy budowania i opowiadania historii o swojej marce. Dowiesz się jak określić grupę docelową dla swojego przekazu i poznasz najważniejsze elementy budowania historii. Poznasz strukturę dobrego opowiadania, formy narracji i nauczysz się rozpoczynać opowiadanie w angażujący sposób.
Dowiesz się jak przygotować wciągającą opowieść, jak ją skutecznie przedstawić, ale przede wszystkim – jak wykorzystać storytelling w swoich social media, tak by efektywniej osiągać swoje cele biznesowe.
Storytelling to świetne narzędzie wspomagające budowanie biznesu. Z powodzeniem korzystają z niego nie tylko duże marki, ale również mniejsze firmy. W tym kursie pokażę Ci, jak w umiejętny sposób wprowadzić go w działania swojej firmy. Dowiesz się jak wykorzystać opowieść w reklamie, marketingu internetowym, budowaniu świadomości marki, zwiększaniu sprzedaży, czy nawet rekrutacji i obsłudze klienta. Wiedza przedstawiona w szkoleniu poparta została prawdziwymi przykładami. Wspólnie przyjrzymy się im, zaglądając do spotów reklamowych, genialnych kampanii, na strony internetowe i wystąpienia marek, które z powodzeniem od dawna wykorzystują storytelling do osiągania celów biznesowych.
Żeby opowiedzieć dobrą historię, trzeba mieć pomysł. Z tego kursu online dowiesz się skąd czerpać inspiracje do tworzenia ciekawych opowieści. Podpowiem Ci, które historie nadają się lepiej, a które lepiej zostawić we własnej pamięci. Poznasz niezbędne elementy każdej historii i nauczysz się skutecznie je wykorzystywać. Kluczowymi elementami są oczywiście wstęp i zakończenie - w kursie poznasz najlepsze techniki na wywołanie natychmiastowego skupienia u odbiorcy na początku i zainspirowanie go do działania na końcu historii..
Dobra i skuteczna opowieść musi malować jasny obraz w wyobraźni odbiorców. W trakcie tego szkolenia online dowiesz się, jak uzyskać taki efekt poprzez proste techniki wykorzystywane przez najbardziej cenionych pisarzy i mówców. Twoja historia nie będzie już tylko zbiorem kolejnych wydarzeń, a wyraźnym, emocjonalnym obrazem w umyśle odbiorcy. A nic nie buduje większego zaangażowania niż właśnie emocje.
Samo napisanie, czy opowiedzenie historii nie uczyni z Ciebie skutecznego storytellera. Musisz tę opowieść dobrze przekazać. Nawet najbardziej inspirujące przesłanie zginie, jeśli osoba, która je przedstawia, nie przekona do siebie odbiorców lub jeśli przekaz będzie nieczytelny. Dlatego w tym kursie online pokażę Ci zasady rządzące różnymi formami opowiadania historii: tekstów pisanych, nagrań audio i wideo, czy wystąpień na żywo. Wszystko po to, byś mógł skutecznie dotrzeć ze swoją historią do różnych odbiorców.
Odbierz co drugi kurs za darmo!
Skorzystaj z promocji 1 + 1 GRATIS
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie kursu wystawiamy imienny certyfikat - będzie on dostępny na platformie szkoleniowej w zakładce Certyfikaty. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu oraz obejrzenie wszystkich lekcji. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i unikalny numer certyfikatu. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017). Ten numer również będzie widoczny na certyfikacie.
Certyfikat możesz wydrukować (plik pdf) lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Pamiętaj, że certyfikatów nie wysyłamy w formie papierowej.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz proformy do opłacenia zamówienia, złóż zamówienie zaznaczając w formularzu pole "Chcę otrzymać dokument proforma" lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na iOS za pośrednictwem Apple Pay sprzedawcą jest Apple. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również pobrać dokument przez stronę Apple. Przejdź pod ten adres: https://reportaproblem.apple.com/, następnie zaloguj się swoim Apple ID, znajdź zakup na liście i kliknij, aby zobaczyć szczegóły i ewentualnie pobrać dokument. Apple zwykle wystawia fakturę jako dostawca usług cyfrowych. Jeśli potrzebujesz faktury VAT, możesz skontaktować się z pomocą techniczną Apple, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat zgodności faktury z przepisami w Twoim kraju.
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na Android za pośrednictwem Google Pay sprzedawcą jest Google. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również znaleźć fakturę na stronie Google Pay. Przejdź pod ten adres: pay.google.com i zaloguj się na swoje konto Google, z którego dokonano zakupu. W sekcji Aktywność znajdziesz wszystkie transakcje dokonane w Google Play. Kliknij daną transakcję, aby zobaczyć szczegóły i pobrać fakturę.
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 124 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE